NetSales - sieć afiliacyjna od Cube Group

Agencja specjalizująca się w performance marketingu uruchamia własną sieć afiliacyjną. Przewaga konkurencyjna NetSales wynikać ma z bogatego programu oraz profesjonalnego wsparcia specjalistów.

http://NetSales.pl to nazwa nowego podmiotu działającego na rynku afiliacyjnym w Polsce, który uruchomiony został przez agencję Cube Group (Xevin Investments). Na czele 8-osobowego zespołu stanął Account Director Marcin Michalski, który miał znaczacy udział w rozwoju działu Performance Marketingu Cube Group poza wyszukiwarkami.

Obecnie NetSales oferuje afiliantom programy takich klientów jak Union Investment, Allianz Bank czy Microsoft. W najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie kolejnych programów, wśród których znajdą się między innymi Netia, Elvia Mondial Assistance, błyskawiczne pożyczki SMS365 oraz jeden z największych polskich sklepów internetowych. Zaproponowanie takiej oferty możliwe jest między innymi dzięki prowadzonej od pewnego czasu kampanii teaserowej Konwertyci.pl, dzięki której sieć pozyskała na start kilkuset wydawców.

Cube Group współpracuje z dużymi reklamodawcami, którzy przyzwyczajeni są do najwyższej jakości usług. Ci klienci w pierwszej kolejności staną się beneficjentami NetSales. Nie będziemy współpracować ze wszystkimi marketerami - chcemy oferować witrynom programy, które będzie cechowała wysoka efektywność i atrakcyjna stawka - podkreśla Andrzej Cudny, prezes zarządu.

Już od samego początku, NetSales chce wyróżniać się spośród innych sieci afiliacyjnych. To, co ma stanowić wartość dodaną dla wydawców, to przede wszystkim wsparcie ze strony zespołu specjalistów.

Nasze doświadczenia wskazują na znacznie wyższą skuteczność działań uzyskiwaną dzięki bezpośrednim relacjom z wydawcami niż przy wykorzystaniu obecnie działających sieci afiliacyjnych. Właśnie na bezpośrednich relacjach chcemy budować przewagę NetSales nad konkurencją. W NetSales do każdego programu dedykowana będzie osoba, która poza rekrutacją wydawców będzie z nimi tworzyć indywidualnie dopasowaną strategię promocyjną danego programu. Nie chcemy wyświetlać wyłącznie banerów czy też wysyłać maili i czekać, aż efekty same się pojawią. Im intensywniejsza, bliższa współpraca z wydawcami, tym większa szansa na sukces marketingowy - wyjaśnia Marcin Michalski, Account Director.

Źródło: Cube Group