Nasza klasa w pierwszej dziesiątce globalnych top wyszukań Google

Wg Google Zeitgeist nasza klasa była siódmym na świecie wyrażeniem najczęściej szukanym w wyszukiwarce Google w 2008 r (kategoria: Fastest Rising).

Tegoroczne wyniki Google Zeitgeist, usługi Google odzwierciedlającej najczęściej poszukiwane frazy w wyszukiwarce internetowej są zaskakujące. Na siódmym miejscu w kategorii "Najszybciej zyskujące na popularności" (Fastest Rising) znalazło się wyrażenie Nasza Klasa.

Użytkownicy wyszukiwarki Google w minionym roku poszukiwali następujących wyrażeń i fraz (kategoria: Fastest Rising - Global): (1) sarah palin, (2), beijing 2008, (3) facebook login, (4) tuenti, (5) heath ledger, (6) obama. Polski akcent w rankingu Google Zeitgeist wyklikali naszoklasiści - nazwa największego polskiego serwisu społecznościowego znalazła się na siódmym miejscu.

Nasza klasa w pierwszej dziesiątce globalnych top wyszukań Google

Zobacz, co w poszczególnych kategoriach najbardziej interesowało polskich internautów i jak wiernym odbiciem "ducha czasu" jest internetowa wyszukiwarka! - czytamy na polskojęzycznej stronie Google Zeitgest.

Jeśli zaś chodzi o googlowe poszukiwania Polaków - to prym (co w świetle powyższego jest oczywiste) również wiedzie nasza klasa - zarówno w kategrii "Najszybciej zyskujące na popularności" oraz "Najczęściej wyszukiwane". W kategorii finanse i praca - najczęściej wyszukiwanym wyrażeniem była praca, wśród gwiazd prym wiedzie Doda, a programów telewizyjnych: milionerzy. Polscy internauci inspiracji od Google szukali zaś w zakresie życzeń.

Google Zeitgeist, usługa internetowego giganta niedostępna od 22 maja 2007 i zastąpiona przez Google Trends pokazywała najczęściej poszukiwane frazy w wyszukiwarce internetowej i publikowała listę najczęściej poszukiwanych tematów cotygodniowo, comiesięcznie i corocznie. Nazwa Zeitgest pochodzi od niemieckiego Zeit (czas) i Geist (duch).

Źródło: http://www.google.com/intl/en/press/zeitgeist2008/