Nasza-Klasa poszukuje partnera do badań

Nasza-Klasa prowadzi rozmowy z firmami badawczymi, z którymi mogłaby wspólnie prowadzić badania na naszoklasistach.

"My nie chcemy robić sond, tylko poważne badania. To jest nasz cel. Chcemy dać wyraźny sygnał rynkowi, że jesteśmy równoprawną agencją badawczą" - powiedział podczas konferencji Community Standard 2009 Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. badań w Naszej Klasie. - "Możemy to zrobić samodzielnie, lub we współpracy z ugruntowanym na rynku partnerem."

Metodologia do badań ma zostać stworzona we współpracy z firmą badawczą. Czy będzie to Gemius, GFK Polonia, Nielsen? Tego nie wiadomo.

Produkty analityczne stworzone w ramach działu badań Naszej-Klasy docelowo maja konkurować z agencjami działającymi off-line jak i takimi produktami jak np. Alexa czy Google Analytics.

Krzysztof Sobieszek (wcześniej w Mindshare) dołączył do zespołu Naszej-Klasy w październiku br. z zadaniem stworzenia i wdrożenia platformy badawczej oraz rozwoju produktów analitycznych spółki skierowanych do rynku marketingowego.