Najlepsze półrocze K2 Internet

W komentarzu do wyników pierwszego półrocza br. zarząd K2 Internet poinformował, że był to najlepszy okres w dotychczasowej historii spółki.

W I półroczu br. K2 uzyskała przychody ze sprzedaży na poziomie 2,6 mln PLN, co oznacza 124-proc. wzrost w stosunku do wyników analogicznego okresu rok wcześniej. Firma zanotowała także zysk operacyjny na poziomie 200 tys. zł.

W omawianym okresie K2 Internet włączył do grona swoich stałych klientów m.in. GE Capital Bank, Crowley, Kompanię Piwowarską, Deutsche Bank i DB24, KFC (Amrest) oraz Shering. Ponadto stworzono dział konsultingu, zajmujący się doradztwem strategicznym w zakresie e-marketingu. Dział obecnie liczy 4 osoby.

Prace K2 Internet zostały docenione na CyberKreaturze, konkursie reklamy interaktywnej. Za kampanię telefonu Nokia 7210 K2 otrzymał Grand Prix konkursu.