Nagrody dla Nike i Volvo
- Daniel Cieślak,
- 18.06.2003, godz. 08:59
Grand Prix 50. międzynarodowego festiwalu reklamy w Cannes w kategorii "Cyber" zdobyły serwisy firm Nike oraz Volvo.
15-osobowe jury oceniło ponad 1,2 tys. serwisów internetowych z całego świata - w kilkunastu "podkategoriach" przyznano pięć złotych, 12 srebrnych i 20 brązowych Lwów.
Jak mówili jurorzy, Volvo doceniono za kompleksową, internetową kampanię reklamową modelu XC 90 - pierwszego terenowego auta koncernu. Firma Nike nagrodę otrzymała za serwis internetowy Panna K.O., poświęcony piłce nożnej. Warto zaznaczyć, że Nike po raz czwarty z rzędu zdobyła w Cannes Grand Prix w kategorii Cyber.
Pełna lista laureatów festiwalu ma zostać przedstawiona dziś po południu.
Więcej informacji:
http://www.canneslions.com