Nagrody Ad:Tech rozdane

Podczas konferencji poświęconej rynkowi reklamy internetowej Ad:Tech ogłoszono wyniki konkursu na najlepszą i najciekawszą formę marketingu interaktywnego. Nagrody przyznane zostały w 19 kategoriach.

Jury oceniało reklamy pod kątem kreatywności, wykonania oraz funkcjonalności. Brane pod uwagę były pojedyncze formy promocji jak i całe kampanie marketingowe.

Za najlepszą prezentację reklamy uznano przygotowaną przez Temerlin McClain promocję „Margo” na witrynie Match.com. W kategorii kampanii najlepiej trafiającej do użytkowników laury otrzymał Deep Focus za „Spellbound”. Pierwsze miejsce wśród bannerów przypadło Real Branding za „Corona Lime Football Banner”.

Ad: Tech Awards przyznane były w tym roku po raz siódmy.

Oto lista pozostałych zwycięzców:

Najlepsza kampania promująca markę

Modem MediaDelta Air Lines za "Hate Lines"

Najlepsza kampania B2B

True North Inc. za “Chicago Email”

Najlepsza strona B2B

IQ television group za “IBM ForwardView Showmail”

Najlepsza kampania konsumencka

EuroRSCG Human-i za “Nokia Game 2002”

Najlepsza strona dla konsumentów

Zugara za „RBK Whodunit?”

Najlepsza kampania interaktywna

Digitas za “Save the Music”

Najlepsza kampania marketingowa przeprowadzona za pośrednictwem poczty elektronicznej

COG1 Inc. za “HBO Films Email Marketing Campaign”

Najlepsza reklama interaktywna typu “streaming ad”

Richards Interactive/Click Here za “Travelocity: Unicast Superstitial”

Najlepsza, interaktywna technologia marketingowa

24/7 Real Media, Inc. za “Open AdStream(R) - Multi-platform Ad Management Technology for Interactive Publishers and Marketers”

Najlepsza reklama w dużym formacie

Kadium za “The Sims Online: Join the Party”

Najlepsza reklama typu “overlay”

AKQA za “Visa NFL Kick”

Najlepszy pop up”

Eleven Inc. za “Kodak LS420”

Najlepsze wykorzystanie interaktywnej technologii marketingowej

Walt Disney Internet Group za “DIG Motion”

Najlepsze wykorzystanie reklam typu “rich media”

Modem Media za “Delta Air Lines Hate Lines”

Najlepsza reklama bądź kampania reklamowa dla urządzeń bezprzewodowych

m-Qube za “Terminator 3 Wireless Marketing Promotion: Reaching the Audience When, Where and How They Want”

Więcej informacji:

http://www.ad-tech.com/awards/winnerList.asp