Muzyka w sieci, tym razem z reklam

Serwis muzyczny Iplay.pl uruchomił nowy dział prezentujący muzykę wykorzystaną w reklamach. Nowa sekcja pojawiła się na prośbę użytkowników.

W nowym dziale Iplay.pl użytkownicy mogą znaleźć muzykę, która została wykorzystana zarówno w najnowszych jak i starszych reklamach prezentowanych w Polsce. Co tydzień w tej sekcji pojawiać się będzie kolejny pakiet utworów z reklam.

Do powstania tego działu zachęcili nas nasi użytkownicy, którzy od dłuższego czasu zasypywali nas listami z pytaniami na temat utworów z tej czy innej reklamy - zaznaczył Tomasz Szladowski - Ostatnio firmy bardzo chętnie wykorzystują w swoich promocjach muzykę popularnych zespołów jak i wykonawców mało znanych, którzy dzięki reklamom trafiają do szerokiego grona odbiorców.

Iplay.pl we wrześniu br. będzie obchodzić swoje drugie urodziny. W grudniu 2003 roku MCI Management SA kupiło większościowy pakiet udziałów serwisu.

Zobacz równiez:

Wywiad z Tomaszem Szladowskim, prezesem iplay.pl

Sklep z e-muzyką to drogi interes