Mundial na Naszej-Klasie

Relacje dziennikarzy TVP oraz materiały wideo z piłkarskich Mistrzostw Świata w RPA 2010 będą dostępne przez serwis Nasza Klasa.

Wygląda na to, że NK zamierza teraz angażować się w najważniejsze wydarzenia społeczne. A przynajmniej wykorzystywać je, by angażować swoich użytkowników w życie serwisu. Pierwszym ogłoszonym wydarzeniem były wybory prezydenckie na NK (odbędą się na kilkanaście dni przed oficjalnymi). Wcześniej jednak zacznie się Mundial 2010. Użytkownicy NK znajdą na swoim serwisie m.in.: profile drużyn, najświeższe zdjęcia, konkursy tematyczne i plebiscyty.

"TVP będzie pokazywać mecze w otwartym paśmie, a na NK zaprezentowane zostaną profile drużyn z najświeższymi informacji o nich. Internauci uzyskają dostęp do materiałów wideo bezpośrednio z boisk i zgrupowań przygotowanych przez dziennikarzy TVP" - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu do spraw marketingu i PR NK.

Najważniejszym elementem akcji będzie oficjalne konto Mistrzostw Świata. Profile poszczególnych drużyn mają stać się swoistymi bankami wiedzy o zawodnikach i krajach. Umożliwią one kibicom: zrzeszanie się, śledzenie i komentowanie najświeższych wydarzeń oraz poznawanie innych osób z tą samą pasją. Co by nie mówić, brzmi to jak przymiarka do mających wkrótce ruszyć na NK grup.

Kibiców czekają też liczne konkursy i plebiscyty zogniskowane wokół tematyki mundialowych profili.

Mundial na Naszej-Klasie

W czasie trwania mistrzostw, NK stworzy ranking popularności drużyn. Jego celem będzie sprawdzenie, która z zakwalifikowanych drużyn ma najwięcej fanów wśród polskich internautów. Pozycja w rankingu będzie zależeć od liczby Użytkowników zgromadzonych wokół profilu drużyny.

Kibice zintegrowani wokół profili będą mieli możliwość śledzenia najnowszych informacji i oglądania materiałów wideo udostępnianych w internecie przez portal sport.tvp.pl.

Dział handlowy NK przygotował specjalną ofertę sponsoringu akcji (dostępne są 3 pakiety sponsorskie - możliwa jest stała obecność reklamowa na oficjalnym koncie Mistrzostw Świata oraz na stronach poszczególnych drużyn, a także sponsoring konkursu i rankingu.