Momentum Worldwide: optymalizacja kosztów reklamy za pomocą mShare

mShare - najnowsze narzędzie, którym dysponuje Momentum Worldwide pozwala na optymalizację kosztów przygotowania i dostarczenia materiałów komunikacji marketingowej.

Agencja Momentum Worldwide informuje o udostępnianiu swym klientom narzędzia umożliwiającego optymalizację kosztów reklamy. mShare - system on-line do zarządzania, customizacji i personalizacji materiałów komunikacji marketingowej, stworzony został z myślą o marketerach, którym zależy na spójności materiałów stosowanych na całym obszarze działania firmy przy jednoczesnej możliwości indywidualizowania przekazów dla poszczególnych regionów, miast, oddziałów czy segmentów grupy docelowej.

System mShare jest elektronicznym archiwum oraz podręczną biblioteką używanych przez firmę materiałów komunikacji marketingowej, takich jak: druki, DM, opakowania, bannery, layouty prasowe, plakaty, broszury, materiały promocyjne, POSy, a nawet książki, gadżety, e-maile oraz spersonalizowane strony www.

Wszystkie dokumenty mogą być edytowalne i dostosowane do potrzeb lokalnych bądź indywidualnych klientów bez zbędnych kosztów DTP , a moment zatwierdzenia zmiany jest momentem otrzymania gotowego do druku pliku hi-res (wysokiej rozdzielczości). Jak zapewniają przedstawiciele Momentum Worldwide wykorzystanie nowego narzędza skraca okres dotarcia z przekazem do konsumenta oraz optymalizuje koszty.

Momentum Worldwide jest agencją marketingu zintegrowanego funkcjonującą w strukturach McCann Worldgroup. Agencja łączy tradycyjne metody BTL i marketingu bezpośredniego z rozwiązaniami technologii cyfrowej.