Michał Brański: pod marką o2 będziemy rozwijać tylko stronę główną i pocztę (WIDEO)

Grupa o2 nie zwalnia tempa. W planach jest już sieć reklamy wideo oraz podmiot, który będzie zajmował się reklamowym wykorzystywaniem transmisji na żywo. Czy Grupa jest na sprzedaż? Więcej w materiale wideo.

W ubiegłym roku Grupa o2 wystartowała z ok. 20 nowymi serwisami. Był to rekord, gdyż serwisów powstało więcej niż w jakimkolwiek innym okresie w 10-letniej historii Grupy.

Co przyniesie ten rok? Kilka nowych projektów, które ujrzało już światło dzienne wyraźnie nawiązuje do stylistyki Facebooka. Jednak najważniejsze trzy gałęzie dla Grupy to e-commerce (np. Radar.pl), tematyka biznesu oraz serwisy Q&A (questions and answers). - "Mam wrażenie, że czasami będą się te gałęzie przenikały, czyli narzędzia z jednej będą wchodziły w skład drugiej" - mówi Michał Brański, członek zarządu w Grupie o2.

Na początku tygodnia ruszył z kolei Demokrata.pl, gdzie można wziąć udział w wirtualnych wyborach (wśród kandydatów jest Kuba Wojewódzki i Tomasz Lis) oraz podyskutować o polityce.

Co z portalem? - "Stronę główną o2 traktujemy jako ledwie mapę internetu, za pomocą której rozsyłamy internautów. I za tym stoi również poczta, chociaż staramy się pocztę wysunąć z drugiego planu i wystawić w percepcji użytkowników jako oddzielny produkt. Ten proces nie rozpoczął się w tym roku, nie rozpoczął się w zeszłym - trwa od 2005 lub 2006 roku. Właściwie dwie rzeczy, które będziemy rozwijać jedynie pod marką o2 to: strona główna i poczta" - mówi Michał Brański.

W przyszłości Grupa uruchomi LiveRoom, który będzie zajmował się reklamowym wykorzystywaniem transmisji na żywo. A za chwile powstanie tez sieć reklamy wideo. Szykuje się konkurencja dla należącej do ARBO sieci V2media.

Wywiad powstał podczas konferencji Internet 2k10.