Megareklamy w Gazeta.pl

Gazeta.pl wprowadziła do swojej oferty nowy rodzaj bannera reklamowego o rozmiarach 300x600 pikseli, który wyglądem i formatem przypomina wielkoformatowe reklamy prasowe. Megabanner ma być publikowany na stronie, na której znajduje się artykuł prasowy.

Megabanner powstał z myślą o wizerunkowych kampaniach reklamowych. "Z badań wynika, że wielkość bannera ma pozytywny wpływ na jego skuteczność marketingową" – zaznacza Agnieszka Kukuła, dyrektor sprzedaży internetowej w Gazeta.pl. Portal ma nadzieję, że dzięki niestandardowym rozmiarom oraz bezpośredniej styczności z treścią artykułu kampanie realizowane przy użyciu megabannerów będą cieszyły się dużą skutecznością.

"Przygotowując naszą ofertę wzorowaliśmy się na rozwiązaniach "New York Timesa", który jako pierwszy na świecie, wiosną tego roku, zastosował na stronach serwisu NYT.com wielkie formaty bannerów, zajmujące niemal pół ekranu" - powiedział Paweł Wujec, zastępca dyrektora portalu Gazeta.pl.

Pierwszą firmą, która zdecydowała się na wykorzystanie tego nośnika reklamowego do swojej kampanii jest Telekomunikacja Polska SA , która wykupiła kilkaset tysięcy odsłon megabannera do promowania swoich pakietów internetowych przez cały sierpień.

Więcej informacji:

http://www.gazeta.pl/reklama