Megapanel, grudzień 2010 r. - serwisy tematyczne

Przedstawiamy wyniki drugiej części badania Megapanel PBI/Gemius, pokazujące popularność serwisów tematycznych w grudniu 2010 roku. Sprawdźcie, które witryny zyskują popularność w Polsce.

W pierwszej "20" zasięg straciły wszystkie serwisy w kategorii Budownictwo i nieruchomości. Groupon rośnie nieustannie, tym razem o prawie 900 tysięcy użytkowników.

Megapanel, grudzień 2010 r. - NK.pl wraca na podium

Grudzień to słaby miesiąc dla Edukacji i bardzo dobry w kategorii Społeczności. Przerwa świąteczna poprawiła wyniki Naszej Klasy, a także Facebooka. Wzrost o 1,4 mln użytkowników zanotował portal społecznościowy Akazoo.pl!

Kategoria: Biznes, finanse, prawo

Co tam, Panie, w biznesie? Portale trzymają się mocno. Parafrazując Stanisława Wyspiańskiego, tak możnaby opisać obecną sytuację w kategorii Biznes, finanse, prawo. Najwyżej serwisy biznesowe Grupy Onet.pl, których zasięg wynosi prawie 23 procent. Grupa Wirtualna Polska znów wyprzedziła Money.pl. W zestawieniu po raz pierwszy pojawiły się serwisy biznesowe Grupy Gofin.pl.

Kategoria: Budownictwo i nieruchomości

Mniej lub więcej - spadali wszyscy. Serwisy branżowe Grupy Wirtualna Polska i Grupy Polskapresse wyprzedziły Grupę Oferty.net. W zestawieniu nie ma już Grupy Gazeta.pl-domiporta.pl (połączenie z innymi serwisami Agory), a także Grupy KRN Media. W ich miejsce dwóch debiutantów w TOP 20 - Morizon.pl i Budnet.pl.

Kategoria: E-commerce

Grudzień 2010 r. to świetny miesiąc dla handlu elektronicznego, a szczególnie dla zakupów grupowych. Zasięg 14,40 proc. i ponad 1,13 mln użytkowników więcej to końcoworoczny sukces RTV EURO AGD. W miejsce Nokaut.pl, na drugie miejsce wskoczył Groupon, którego w Polsce używa już 3,52 mln internautów. Prawie pół miliona użytkowników przybyło też w Merlinie, rosną okazje.info.pl, a na 18. miejscu, w zestawieniu pojawił się Gruper.pl (937 tys. real users).