Mediarun ma Medialink

Spółka Mediarun przejęła serwis Medialink.pl, jeden z najstarszych wortali informacyjnych poświęconych rynkowi medialnemu w Polsce. Nie podano kwoty transakcji.

Rok 2007 będzie dla nas przełomowy - mówi Paweł Netczuk, właściciel serwisu Mediarun.pl. Dla wydawcy wortalu Mediarun.pl przejęcie jest kolejnym krokiem w realizacji celów związanych z rozwojem i ugruntowaniem pozycji na rynku niezależnych serwisów biznesowych, podaje spółka w komunikacie.

Po sfinalizowaniu transakcji Mediarun Sp. z. o. o. planuje rozpocząć prace nad nową odsłoną serwisu Medialink.pl. Zmieni się logotyp, a serwis zostanie poszerzony o nowe treści i usługi.

W wyniku przejęcia nastąpiły również zmiany kadrowe. Redaktorem naczelnym nadal będzie Maciej Kozielski. Piotr Witkowski, dotychczas właściciel serwisu Medialink pozostanie w redakcji na stanowisku współpracownika. Nad rozwojem obu serwisów będzie pracowało łącznie sześciu dziennikarzy. Osobą odpowiedzialną za reklamę będzie Michał Gaca, marketing manager Mediarun Sp. z o.o.

Serwis Medialink.pl zmienia także sieć reklamową. Rezygnuje z usług IDMNet i rozpoczyna współpracę z domem sprzedaży mediów biznesowych BizOn media.

Dzisiaj następuje oficjalne przeniesienie redakcji Medialink z Katowic do Warszawy oraz zmiana danych kontaktowych.

Według danych Megapanel PBI/Gemius serwis Mediarun.pl miał w październiku 2006 r. 238 tys. użytkowników (real users) i zasięg 1,87%, z kolei Medialink.pl odwiedziło 61 tys. użytkowników (real users) a serwis miał zasięg 0,48%. Wspólnie obie witryny miały w październiku 2,28% zasięgu.