Marketing w wyszukiwarkach a social media - konferencja SEM Standard 2010

Już tylko kilka dni pozostało do konferencji SEM Standard 2010 poświęconej najlepszym praktykom i najnowszym trendom marketingu w wyszukiwarkach. Jednym z wiodących tematów omawianych podczas dwudniowej konferencji będzie Social Media Optimalization i Social Media Marketing. Przedstawione zostaną także wyniki badania oficjalnych stron miast polskich pod względem usability i zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarek internetowych.

W dniach 26-27 kwietnia 2010 r. odbędzie się kolejna konferencja organizowana przez branżowy serwis Internet Standard, podczas której prelegenci z kraju i zagranicy przedstawią najnowsze trendy marketingu w wyszukiwarkach m. in. SEM w czasie rzeczywistym, social media optimization, opowiedzą o wpływie działań w Social Media na SEO (online branding i reputation management), SEO/ SEM w e-commerce oraz o strategiach SEO w administracji publicznej.

Umiejętne wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych w praktyce SEM decydować dziś może o sukcesie działań zmierzających do zapewnienia optymalnej widoczności marki w sieci - mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard i menedżer konferencji. Na konferencji SEM Standard przedstawimy najnowsze trendy w tzw. Social Media Optimization oraz synergii działań SEO , SEM, SMO i SMM oraz zastanowimy się, czy wszystkie metody wykorzystywane na rynkach zachodnich znaleźć mogą zastosowanie w polskim środowisku wyszukiwarkowym.

Wśród prelegentów zajmujących się min. SMO znajdują się eksperci z rynków zagranicznych oraz przedstawiciele branży w Polsce.

Gościem specjalnym konferencji będzie Massimo Burgio, członek zarządu Global Committee w SEMP, który w prezentacji pt. "Digital Asset Optimization: Optimize your Social Media efforts" przedstawi problematykę zarządzania reputacją w sieci z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Kolejnym prelegentem, który prezentację swą poświęci marketingowi w wyszukiwarkach z perspektywy mediów społecznościowych oraz rynków zagranicznych będzie Anders Hjorth z Outrider. Prelegent przedstawi wyniki pionierskiego badania comScore na temat zależności pomiędzy ekspozycją marek w serwisach społecznościowych a zachowaniami wyszukiwawczymi internautów.

Synergii pomiędzy działaniami SMM, SEM, SMO, SEO dotyczyć będzie wystąpienie Tomasza Więckowskiego z LOGICSEARCH oraz Erwina Wilczyńskiego z NewMedia Labs. Jacek Tkaczuk z Bluerank przyjrzy się zaś wykorzystaniu social media w poprawie indeksacji oraz wzroście popularności serwisu.

Social Media Optymalization i Social Media Marketing to jedno z wielu ważnych zagadnień omawianych na konferencji. W kręgu naszych zainteresowań znajdą się oczywiści inne obszary aktywności m. in. zaawansowane działania SEM i SEO w branży e-commerce oraz administracji publicznej, a także optymalne wykorzystanie sieci kontekstowych - mówi Agnieszka Świtkowska. Tradycyjnie nie zabraknie na naszej konferencji ciekawych case study oraz okazji do networkingu i mniej formalnych sposobów wymiany doświadczeń. Warto dodać, że sporo uwagi poświęcimy zagadnieniom prawnym ważnym podczas podpisywania umowy o usługi SEM i SEO.

Konferencja odbędzie się 26-27 kwietnia w Businessman Institute w Warszawie. Szczegóły dotyczące programu oraz formularz zgłoszenia dostępne są na stronie:

http://www.internetstandard.pl/konferencje/semstandard2010 .