Manageria- serwis biznesowy z przymrużeniem oka od Gazeta.pl
- Zuzanna Szybisty,
- 27.11.2007, godz. 09:56
Z hasłem "odnajdź się w dżungli biznesu" wystartował nowy serwis biznesowy- Manageria.pl.
Gazeta.pl od kilku miesięcy poszerza ofertę swoich gospodarczych serwisów. Pod koniec września uruchomiono serwis Technologie, a w połowie listopada nową Giełdę.
W serwisie znajdują się m.in. wywiady, sylwetki oraz oceny menedżerów i przedsiębiorców z Polski i ze świata. Bohaterów tekstów dzieli się na wirtuozów, straceńców, wizjonerów i szaleńców.
- W polskich mediach gospodarczych dominują ciężkie, monotonne informacje makroekonomiczne albo dotyczące na przykład branży energetycznej, które interesują jedynie wąską grupę specjalistów- mówi Leszek Olszański, redaktor serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl. - Tymczasem świat biznesu może być porywający. Wystarczy pokazać, że tworzą go ludzie tacy sami jak wszyscy internauci.
Start swojego serwisu biznesowego w najbliższym czasie zapowiada także portal o2.pl.
http://www.manageria.pl