Mambiznes.pl: obudzić potencjał drzemiący w młodych Polakach

Celem portalu w całości poświęconemu tematyce młodego biznesu jest przyczynianie się do rozwoju przedsiębiorczości wśród młodych Polaków poprzez dostarczanie im bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

Jak zarobić na sprzedaży śniadań czy na handlu domenami? Jak milion dolarów na pikselach zarobił amerykański student, a jak w Polsce młodzi, kreatywni i odważni ludzie wcielają w życie historię w stylu "od pucybuta do milionera"? O tych i innych faktach przydatnych tym, którzy myślą o własnym biznesie - ale nie za bardzo wiedzą co z tym pomysłem zrobić, przeczytać można w serwisie http://MamBiznes.pl.

Impulsem, który zrodził pomysł stworzenia portalu MamBiznes.pl był odczuwalny wśród młodych ludzi głód informacji o prowadzeniu własnego biznesu. Właśnie z myślą o osobach planujących założenie własnej firmy stworzyliśmy serwis MamBiznes.pl - mówi pomysłodawca i właściciel portalu Grzegorz Marynowicz.

Na internautów czekają m. in. aktualności z rynku, cyklicznie prezentowane różnorodne pomysły na firmę, sylwetki tych, którym się już udało, opisy ciekawnych start-up'ów, poradniki, wywiady a także forum, które ma stać się miejscem wymiany opinii, doświadczeń i porad.

Pragniemy aby serwis MamBiznes.pl był odpowiedzią na konkretne potrzeby młodych osób planujących działalność gospodarczą i po części przyczynił się do rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Chcemy zachęcić do działania i uwolnić ogromny potencjał jaki drzemie w młodych Polakach - podkreśla Grzegorz Marynowicz.

Wg twórcy wyróżnikiem serwisu od konkurencyjnych ofert (np. Przepisnabiznes.pl, Przejdznaswoje.pl) będą autorskie treści przygotowywane przez doświadczonych redaktorów.

Grzegorz Marynowicz - właściciel i pomysłodawca MamBiznes.pl

<b>Jak portal Mambiznes.pl chce budować swoją przewagę konkurencyjną na rynku? W czym chce być lepszy?</b>

W zamyśle stworzenia serwisu MamBiznes.pl było wypełnienie wyraźnej luki widocznej w polskiej sieci. Brakowało treści, które prezentujemy na naszym portalu. W polskim internecie istnieją może 3-4 serwisy, które w niewielkim stopniu dotyczą tematyki poruszanej przez nas - kibicujemy im, aczkolwiek nie widzimy w tych projektach bezpośredniej konkurencji.

W przekonaniu, że tworzymy coś nowego i wartościowego utwierdzają nas opinie samych użytkowników portalu. Codziennie odbieramy wiele gratulacji i podziękowań. Jest to dla nas o tyle zaskakujące, że znamy internatów i ich wysokie wymagania. Bardzo nas cieszą te pozytywne opinie, choć mocno stąpamy po ziemi i wiemy, że wiele jest jeszcze do zrobienia.

<b>W jakim kierunku będzie się serwis rozwijał? Jakie są plany na przyszłość?</b>

Pomysłów do realizacji jest bardzo wiele. Niektóre są do zrealizowania w najbliższej przyszłości m. in. stworzenie funkcjonalności, które pozwolą budować społeczność MamBiznes.pl, budowa platformy ogłoszeniowej z biznesofertami, oferowanie usług centrum finansowego z produktami bankowymi dla mikroprzedsiębiorstw oraz budowa 2-3 nowych działów z atrakcyjnymi treściami. Generalnie chcemy, aby w przyszłości serwis MamBiznes.pl był miejscem, w którym powstają ciekawe pomysły poprawiające w Polsce klimat dla przedsiębiorczości. Kolejka czekających innowacji jest długa - w chwili obecnej nie mogę jednak zdradzić więcej szczegółów.

<b>Czy zawartość serwisu MamBiznes.pl zawsze będzie bezpłatna dla wszystkich użytkowników? </b>

Tak. Treści są i zawsze będą bezpłatne. Misją MamBiznes.pl jest dostarczanie fachowej, kompleksowej i bezpłatnej wiedzy o prowadzeniu biznesu.

Najnowsze statystyki portalu wyglądają imponująco: w ciągu dwóch tygodni od startu serwis odwiedziło 25 000 użytkowników,

którzy wygenerowali 100 000 odsłon; strony serwisu odwiedzane były w 37 krajach.

Aktualizacja: 21 lipca 2008 21:44

Dodaliśmy wypowiedź Grzegorza Marynowicza - pomysłodawcy i właściciela serwisu MamBiznes.pl