Maciej Musioł w kolejnej sieci reklamowej

Jako dyrektor zarządzający Maciej Musioł będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój Ad.net na polskim rynku. Nie jest to pierwsza sieć reklamy, w której posadę objął M. Musioł. Pod koniec 2007 r. został on odwołany ze stanowiska dyrektora operacyjnego oraz członka zarządu sieci reklamowej IDMnet.

Do zadań Macieja Musioła, jako dyrektora zarządzającego Ad.net, należeć będzie profesjonalizacja działu obsługi klientów (client service) oraz pogłębianie współpracy z domami mediowymi, które są dla Ad.net są istotnymi partnerami biznesowymi.

Jak powiedział Ryszard Wojciechowski, prezes zarządu IGroup (grupy do której należy Ad.net), jednym z priorytetów dla nowego dyrektora zarządzającego jest dalszy rozwój działu sprzedaży bezpośredniej w Ad.net i odpowiednie przygotowanie oferty dla klientów indywidualnych, szczególnie z sektora MSP.

Maciej Musioł (absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej), planowaniem działań marketingowych w internecie zajmuje się od 2000 roku. Karierę zawodową rozpoczął w IDMnet (Internetowym Domu Mediowym net, jednej z wiodących sieci reklamy internetowej w Polsce).

Współpraca M. Musioła z IDMnet zakończyła się dosyć gwałtownie- "Stwierdziliśmy nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji oraz prowadzenie działalności konkurencyjnej przez niektórych pracowników IDMnet, którzy rozpoczęli ją będąc w trakcie trwania stosunku pracy" - powiedział Leszek Kozioł, prezes zarządu IDMnet. Z zarzutami nie zgodził się sam zainteresowany.

W tym samym czasie z IDMnet odeszła część pracowników, którzy potem założyli sieć Cormedia.

Ostatnio M. Musioł odpowiadał za współtworzenie i realizację strategii rozwoju produktów reklamowych oraz współpracę z wydawcami w sieci Adkontekst należącej do Netsprint.