MRM przygotowała konkurs dla MasterCard

Agencja Interaktywna MRM Worldwide po raz kolejny przygotowała internetowy konkurs "Mistrz Obsługi Klienta", który jest organizowany przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska finansowego. Konkurs rusza 5 listopada.

MRM Worldwide jest odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę technologiczną konkursu oraz za kampanię reklamową promująca przedsięwzięcie.

Tegoroczna, szósta edycja konkursu będzie w formie quizu, w którym znajdą się pytania dotyczące umiejętności w zakresie obsługi klienta, a także wiedzy ogólnoekonomicznej oraz znajomości kart MasterCard. Konkurs składa się z 3 etapów online na stronie bankowiec.pl, a zakończony będzie galą finałową, podczas której wyłoniony zostanie zwycięski zespół. Konkursowe zespoły muszą być złożone z 2-4 osób i pracować w banku, centrum rozliczeniowo-transakcyjnym lub firmie doradztwa finansowego.

Kampania reklamowa jest prowadzona na portalach branżowych, takich jak bankier.pl, goldenline.pl, waluty.com, GB.pl, prnews.pl, Money.pl, abc.com.pl, banki.pl.

http://bankowiec.pl/