Lokalna porównywarka dostała 4 mln dol finansowania
- Artur Małek,
- 26.11.2009, godz. 12:08
Milo.com, lokalna porównywarka cen, otrzymała finansowanie rzędu 4 mln dol od prywatnych inwestorów.
Wśród inwestorów, którzy zainwestowali w Milo.com znajduje się Ron Conway, wczesny inwestor w Google i PayPal; Keith Rabois, inwestor YouTube, Yelp i LinkedIn; oraz Aaron Patzer założyciel Mint.com.
Jak działa Milo.com? Aby znaleźć poszukiwany produkt, jak np. laptop marki Dell, wystarczy w porównywarce wpisać nazwę miasta lub kod. Strona zwraca na zapytanie takie wyniki jak cena, opis i recenzje produktu razem z listą lokalnych sklepów, które go oferują.
Silnik Milo.com przeszukuje inwentarz sklepów znajdujących się w jego bazie (np. Ikea). Jeżeli dany towar nie jest dostępny w lokalnym sklepie, Milo.com daje mozliwość zakupienia go drogą online.
Niektórzy sprzedawcy, jak Nordstrom i Staples pozwalają także klientom zarezerwować produkt przez sieć, by potem odebrać go w placówce sklepu.
W bazie sklepu znajduje się 1,5 mln produktów i ponad 42 tys. sklepów.
Źródłó: Mediapost.com