Live Chat w Allegro (tylko dla Super Sprzedawców VIP)

Od dziś użytkownicy największej platformy e-commerce w Polsce o statusie Super Sprzedawcy VIP mogą kontaktować się z obsługą serwisu za pośrednictwem usługi Live Chat.

Allegro informuje o wzbogaceniu kanałów komunikacji z użytkownikami o możliwość prowadzenia rozmowy w czasie rzeczywistym z obsługą serwisu. W pierwszej kolejności usługa ta dostępna jest jedynie dla użytkowników posiadających status Super Sprzedawcy VIP.

Korzystanie z usługi nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. Ponadto Live Chat ma dodatkowe opcje: zapisywania, drukowania i przesyłania w postaci e-maila pełnej treści rozmowy.

Twórcy aplikacji (firma LiveChat Software będąca jak Allegro własnością południowoafrykańskiego koncernu Naspers) podkreślają, że aplikacja Chatu została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi użytkowników. Dzięki temu Super Sprzedawca, który łączy się z konsultantem, jest automatycznie rozpoznawany. Istnieje także możliwość kontynuowania rozmowy drogą mailową, co odbywa się dzięki pełnej archiwizacji rozmów. Każdej z nich jest przypisany unikatowy numer, udostępniony także allegrowiczom, jako jeden ze sposobów identyfikacji prowadzonej wcześniej rozmowy.

Live Chat w Allegro (tylko dla Super Sprzedawców VIP)

Jak nas poinformował Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu w LIVECHAT Software S.A. wdrożenie Live Chata dla kolejnych grup użytkowników platformy uzależnione będzie od rozwijania aplikacji i efektów jej wykorzystywania przez Super Sprzedawców VIP.

Wdrożenie Live Chata w Allegro jest kolejnym elementem współpracy między podmiotami należącymi do tego samego właściciela, południowoafrykańskiego koncernu Naspers.

Źródło: Allegro