Listy rozsyłamy około 10:00

Sieć IDMnet wprowadziła zmiany w ofercie MAXmail. Od teraz listy reklamowe mogą mieć objętość nawet do 100kB.

E-mail marketing w ofercie IDMnet jest usługą personalizowaną, co znaczy, że marketer może się zwracać do każdego odbiorcy po imieniu. Personalizacja może mieć miejsce już na poziomie tytułu listu, czego efektem jest wyższy wskaźnik otwarć listów.

IDMnet ma w bazie aż 260 tys. zweryfikowanych odbiorców danych. Do danych, jakimi dysponuje należą imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, cechy demograficzne i zainteresowania. Grupa docelowa e-mailinowej kampanii może być sprofilowana według płci, wieku, wykształcenia, zarobków czy miejsca zamieszkania.

Aby znaleźć się w tej bazie internauta musi wyrazić zgodę. Bierze przy tym udział w zabawie otoloto, w której typuje się liczby i po prawidłowej odpowiedzi na pytanie można wygrać nagrodę pieniężną. Każda z osób może wycofać swoje dane z bazy.

Jak wyjaśnił nam Adam Dyba, prezes IDMnet, listy HTML rozsyłane są zazwyczaj przed południem. Na realizację takiej kampanii wystarcza kilkadziesiąt minut. Oferta istnieje od końca października ubiegłego roku. Skorzystało z niej już kilkunastu klientów, m.in. LUKAS Bank, Polska Agencja Rachunkowości, Wyższa Szkoła im. Koźmińskiego.

Technologię wysyłania listów z MAXmail zapewnia system SARE.