Licencja na drogie zegarki
- Gabriela Żółtaniecka,
- 18.10.2006
Dobrze jest być znaną postacią, którą kocha publiczność. Można wtedy zostać ambasadorem marki Omega.
Dobrze jest być znaną postacią, którą kocha publiczność. Można wtedy zostać ambasadorem marki Omega.
Udany związek
Dzięki temu udanemu związkowi Omega jest tak bardzo kojarzona z postacią Jamesa Bonda. W najnowszym filmie pt. Casino Royale nowy Bond, australijski aktor Daniel Craig, staje się posiadaczem kolejnej wersji zegarka Omega Seamaster 300M drivier Chronometer. Na razie jednak udział Craiga w promocji Omegi Bonda kończy się na kampanii reklamowej zegarka. Na liście ambasadorów Omegi go nie ma.
Limitowana edycja 10.007 sztuk Seamaster, profesjonalnych zegarków do nurkowania, wyposażonych w wyrafinowany wychwyt współosiowy (Co-Axial Escapement), zawór pozwalający na wyrównanie ciśnienia wewnątrz zegarka podczas dekompresji i wiele innych przydatnych pod wodą funkcji, jest już w sprzedaży od lipca 2006 r. W Polsce dotychczas największe zainteresowanie zegarkiem Omega James Bond pojawiało się po premierze filmu Jutro nie umiera nigdy. Z nowej serii limitowanej na polski rynek trafiło jedynie 50 sztuk.
"Właśnie dostałam moją omegę 1 lipca. Ma numer 5280 z 10.007 i jako pierwsza w USA mam ten zegarek. Kupiłam go w sklepie Omegi na Rodeo Drive w Beverly Hills, California. Kosztuje 3400 dolarów i jeśli szukacie fantastycznego zegarka, nie wahajcie się. Kupcie go, jeśli możecie go dostać. Mówiąc krótko, ten zegarek sprawił, że mój rolex do nurkowania wygląda jak casio" - brzmi wpis na jednym z serwisów internetowych poświęconych Omedze i Bondowi. 10.007 sztuk na pewno znajdzie nabywców wśród entuzjastów Bonda.