Kwestionariusz: Tomasz Sucheta, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej HYPERmedia

Kwestionariusz wypełnił dla Internet Standard Tomasz Sucheta, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej HYPERmedia.

Nie mógłbym się obejść bez... przyjaciół oczywiście i internetu (oczywiście) i telefonu.

Gdy stoję w korku... nie stoję w korkach. Chodzę do pracy na piechotę, bo mieszkam w odległości 500 m. To bardzo wygodne.

Serwisy internetowe, które odwiedzam codziennie to...Google, Onet, eMarketer, WebTrends, Mediarun, Internet Standard - te dwa ostatnie prawie codziennie.

Web 2.0 to moim zdaniem...określenie o charakterze technokratycznym, które odejdzie wkrótce do lamusa historii podobnie jak "nowa ekonomia" i "rzeczywistość wirtualna".

Praca to dla mnie...ciągłe wyzwanie i wiele sukcesów.

Czas wolny spędzam... jeżeli akurat nie wyjeżdżam, to w domu, oglądając History Channel, filmy na DVD, których mam pokaźną kolekcję, grając w gry komputerowe lub szwendam się z przyjaciółmi po różnych pubach. Opcji jest tutaj wiele.

Podoba mi się... kiedy moje przepowiednie co do przyszłości internetu i trendów w nim panujących się sprawdzają. To cieszy oczywiście również naszych klientów.

Nie lubię, kiedy... następuje rutyna działania i schematyzm w dowolnej dziedzinie życia.

Kwestionariusz: Tomasz Sucheta, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej HYPERmedia
W pracy jestem... przewidujący i skoncentrowany na przyszłości - czasem tej najbliższej, czasem tej odległej.

Gdybym miał zmienić pracę, to... trudno mi to sobie wyobrazić... myślę, że zostałbym nauczycielem akademickim, który stara się otworzyć nowe horyzonty przed młodymi ludźmi. Miałem kiedyś takie propozycje.

Pracuję tam, gdzie pracuję, bo... to jest ciągłe wyzwanie. Brak jest schematów zatem ciągłe udoskonalanie siebie jest koniecznością.

W domu... staram się odprężyć i zrelaksować po pracy. Nie zawsze jest to możliwe.

Na wakacje... wyjeżdżam daleko i wyłączam telefon.

W Polsce zmieniłbym... nie mówmy o polityce. Jeśli zaś chodzi o internet, to brak jest wyspecjalizowanych firm badawczych z dziedziny marketingu.

Zobacz inne kwestionariusze