Krzysztof Łada, Allegro: Przekaz marketingowy można skierować do klienta gdy wyciąga rękę po produkt

Dzięki platformie Allegro marketingowcy nie muszą już budować swoich strategii w oparciu o anonimowe ankiety wypełniane przez przypadkowych użytkowników. Zwyczaje zakupowe użytkowników platformy Allegro przybliża Krzysztof Łada, dyrektor operacyjny biura reklamy Grup Allegro i GG Network.

Możliwość dotarcia do klienta, który właśnie podejmuje decyzję jest unikalną dla Internetu możliwością. Nawet jeśli marketerzy włożą wiele wysiłku w wypromowanie brandu, ostateczna decyzja zakupowa należy do klienta przy półce sklepowej, bądź w sklepie wirtualnym. Na temat wykorzystania danych o prawdziwych, a nie deklarowanych zachowaniach zakupowych klientów mówi Krzysztof Łada, dyrektor operacyjny biura reklamy Grup Allegro i GG Network.

Obejrzyj film