Koniec reorganizacji w Ad.net

Od 1 czerwca sieć Ad.net działa w nowej strukturze z dyrektorem zarządzającym, Adamem Kwaśniewskim w roli głównej.

Reorganizacja trwała od początku bieżącego roku. Jednym z jej elementów było przejście dotychczasowego dyrektora ds. obsługi klientów, Adama Wysockiego do agencji Interactive Marketing Partner.

Koniec reorganizacji w Ad.net

Adam Kwaśniewski, nowy dyr. zarządzający Ad.net

Dotychczasowy dyrektor handlowy sieci Ad.net został dyrektorem zarządzającym. Dla mnie to spore wyzwanie - podkreślił. Dotychczas Ad.net miał dwóch dyrektorów - Adama Wysockiego i Adama Kwaśniewskiego. Obecnie obok dyrektora zarządzającego, każdy z pionów funkcjonalnych (sprzedaż, zakup, traffic) zyskał swojego kierownika, odpowiedzialnego za realizację bieżących zadań działu.

I tak działem sprzedaży kieruje teraz Katarzyna Rucińska, dotychczas zatrudniona w ARBOmedia Polska gdzie odpowiadała za kontakty z klientami. Na stanowiska Account Managerów awansowali Andrzej Cudny i Bartosz Kwaśniewski, poprzednio Junior Account Managerowie. Account Manager została także nowy pracownik Ad.netu, Marta Wertelecka, która posiada doświadczenie m.in. w reklamie outdoorowej, prasowej i internetowej.

Bartosz Wieczorek, dotychczasowy Account Manager, jest odpowiedzialny za dział zakupu. Reprezentuje Ad.net w kontaktach z partnerami sieci oraz wspiera działania sprzedażowe tj. badania czy akcje specjalne.

Darek Werelich kieruje działem traffic.

Według oceny Adama Kwaśniewskiego sieć w porównaniu do maja ubiegłego roku zrealizowała około 20-30% więcej zleceń.