Konferencja adstandard 2010: reklama interaktywna od @ do #

Budowa kompleksowej strategii w e-reklamie, najnowsze trendy w rozwoju branży interaktywnej oraz sposoby ich umiejętnego wykorzystania - to podstawowe zagadnienia, którym poświęcona będzie dwudniowa konferencja adstandard 2010 organizowana w dniach 25-26 lutego przez Internet Standard. Na konferencji odbędzie się również premierowa prezentacja raportu adstandard 2010 przygotowanego przez redakcję Internet Standard.

W dniach 25-26 lutego odbędzie się kolejna konferencja z cyklu adstandard, podczas której przedstawiony zostanie obraz współczesnych działań reklamowych w sieci, a także nakreślone trendy i kierunki, którymi nowoczesna komunikacja marketingowa on-line będzie lub - zdaniem ekspertów - powinna przebiegać.

Na konferencji odbędzie się również premierowa prezentacja najnowszego raportu opracowanego przez Internet Standard, w którym scharaketyzowany zostanie potencjał internetu jako medium reklamowego, dominujące formaty oraz modele rozliczeń, a także przeprowadzona analiza oferty reklamowej wydawców i sieci reklamowych.

Konferencja adstandard 2010: reklama interaktywna od @ do #
Internet wyszedł obronną ręką z kryzysu i po raz kolejny potwierdził, że jako medium reklamowe sprawdza się świetnie oferując coraz to nowsze, ciekawsze i efektywniejsze sposoby promowania marek, produktów czy usług - mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard i menedżer konferencji. Reklama w społecznościach, przekazy wideo, mobile, marketingowe wykorzystanie mikroblogów - to co modne nie zawsze jednak jest skuteczne i pasuje do postawionych celów i rodzaju kampanii. Na konferencji adstandard 2010 podpowiemy jak rozumieć nowe trendy i zjawiska w reklamie on-line oraz wskażemy sposoby ich optymalnego wykorzystania w działaniach marketingowych. Nie zabraknie też omówienia problemów, z którymi aktualnie borykają się przedstawiciele rynku reklamowego - dla nich zaplanowaliśmy specjalny panel dyskusyjny.

Potencjał reklamy internetowej w liczbach oraz panorama rynku polskiego na tle innych krajów, ewolucja modeli zakupowych w konkretnych formach i typach kampanii, a także niewyczerpane możliwości marketingu w wyszukiwarkach - to podstawowe zagadnienia omawiane podczas pierwszego dnia konferencji. Wystąpią m. in. Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska, Artur Zawadzki prezes zarządu Gemius, a także Lidia Kacprzycka dyrektor generalny Starlink.

Jacek Pasławski prezes zarządu Novem przedstawi tajniki reklamowania się za pomocą programów rozliczanych za efekt, a Przemysław Włodarski z Hypermedia oraz Maciej Gałecki z Bluerank zwrócą uwagę na ewolucję marketingu w wyszukiwarkach oraz opiszą dominujące trendy w tym obszarze. Jeśli nie CTR to co? Na to pytanie odpowiedzi udzieli Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży pionu internet w Agora SA wraz z Wojciechem Dobrzańskim z Dialogix, który przedstawi efektywne wykorzystanie e-mail marketingu. Podczas pierwszego dnia konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli portali, sieci reklamowych, domów mediowych oraz performance marketingu.

Drugi dzień konferencji upłynie pod znakiem trendów i nowych sposobów reklamowania się w internecie. Osobny blok, w którym wystąpią m. in. Michał Brański, członek zarządu o2, Konrad Traczyk z Facebookera, a także Paweł Karaś z ARBOinteractive Polska wraz z Erwinem Wilczyńskim z NewMedia Labs poświęcony będzie umiejętnemu wykorzystaniu potencjału reklamowego społeczności. Uczestnicy konferencji dowiedzą się m. in. jak planować kampanie w serwisach społecznościowych, jakich błędów unikać i na których aktywnościach skupić swoją uwagę, a także co takiego dać może reklamodawcy własny fane page i facebookowa aplikacja.

Czy wideo i mobile wreszcie zagoszczą na stałe mediaplanach 2010 roku? Borys Wróbel, członek zarządu mobijoy!, Przemysław Pawlak z Adv.pl, Rafał Janik z Redefine oraz Bartłomiej Wyszyński w Artegence być może znają odpowiedź na to pytanie. W ich prezentacjach m. in. charakterystyka polskiego internetu w wersji lajt, potencjał mobilnych aplikacji oraz tajniki prowadzenia kampanii w produkcjach video&motion i technologii 3D, a także trendy w formatach reklamowych przy treściach wideo.

Tradycyjnie nie zabraknie na naszej konferencji ciekawych case studies wykorzystujących różnorodne formaty reklamowe, na ich prezentację przeznaczyliśmy specjalny blok tematyczny - dodaje menedżer konferencji adstandard 2010. Wystąpią m. in. Bartek Gołębiowski z Click5, Marta Karolczyk z Mindshare oraz Michał Kobierzewski z Artegence.

Konferencja 2010 odbędzie się w budynku Agory w dniach 25-26 lutego 2010 r. Adresowana jest zarówno do reklamodawców poszukujących skutecznych sposobów promowania swych marek w sieci, jak i do osób bezpośrednio związanych z branżą interaktywną.

Konferencje Internet Standard na stałe wpisały się w krajobraz ważnych wydarzeń branży internetowej w Polsce - mówi Agnieszka Świtkowska. To nie tylko okazja do poznania praktycznej wiedzy z najwyższej półki i doświadczeń liderów rynku internetowego, ale także szansa nawiązania cennych kontaktów. Uczestnikom naszych poprzednich imprez oferujemy atrakcyjne warunki rejestracji.

Szczegółowy program konferencji oraz formularz zgłoszenia dostępny jest na stroniehttp://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2010 .