Kolejny internetowy tabloid - Kulisy.pl

Na rynku serwisów rozrywkowo-plotkarskich startują Kulisy.pl wydawane przez TV Point Group, spółkę zależną od PMPG.

Kto ma wszystko w nosie i dlaczego w nim dłubie, jak kształtują się zarobki najpopularniejszych gwiazd polskiego ekranu i czym martwi się mama Weroniki Rosati - to wybrane tematy, które czekają na internautę w nowym serwisie informacyjnym o charakterze tabloidu internetowego - http://www.kulisy.pl.

Serwis obecnie dostępny jest w wersji beta, start w pełnej odsłonie oraz kampanię promocyjną portalu zaplanowano na jesień 2008 r.

Kulisy.pl odsłaniać mają kulisy życia osób publicznych, ale nie tylko celebrities. Nie będziemy się zajmować wyłącznie Dodą - deklaruje Katarzyna Nazarewicz-Sosińska, redaktor naczelna. Interesują nas kulisy wszystkiego, co może być popularne, co rozbudza powszechną ciekawość, co bulwersuje albo wzrusza. Zapowiada, że bohaterami serwisu Kulisy.pl będą również osoby ze świata mediów, sportu i polityki, bohaterowie wyobraźni przede wszystkim telewidzów. W serwisie pojawią się także kulisy afer i sensacja obyczajowa.

Artur Racicki, dyrektor ds. rozwoju serwisów internetowych w Platformie Mediowej Point Group SA, podkreśla, iż o przewadze konkurencyjnej Kulis na rynku serwisów rozrywkowo-plotkarskich stanowić ma przede wszystkim skład redakcji, którą tworzą osoby od lat związane z rynkiem prasy typu yellow. Redaktor naczelną jest Katarzyna Nazarewicz-Sosińska, była redaktor naczelna m.in. "Expressu Wieczornego", "Marie Claire", "Premiery", "NAJ", "Na Żywo" oraz była zastępczyni redaktora naczelnego "Super Expressu". W zespole Kulis są również: Bożena Kowszewicz-Pirko, Malwina Kowszewicz, Katarzyna Trawińska-Konador, Paweł Piotrowicz, a także Fiolka Najdenowicz.

Celem Kulis jest - zapewnia Racicki - znalezienie się w przyszłym roku w grupie liderów serwisów rozrywkowo-plotkarskich w Polsce.

Z analizy Megapanel PBI/Gemius (wrzesień 2007) wynika, iż najpopularniejsze serwisy plotkarskie miesięcznie odwiedza publiczność rzędu kilkuset tysięcy użytkowników, co w sumie w czerwcu 2007 r. dało liczbę ponad 4,4 mln gości. Jest więc o co walczyć.