Kolejne zmiany na Facebooku - nowe, lepsze "Lubię to"

Portal Marka Zuckerberga wprowadza dalsze modyfikacje. Tym razem udoskonaleniu ulega przecisk "Lubię to". Od teraz będzie on bardziej przypominał funkcję "udostępnij". Zmiany mają spowodować większą widoczność tej opcji.

Zmiana w działaniu przycisku "lubię to" jest już możliwa do zaobserwowania. Kiedy klikniemy w ten przycisk w jakimś serwisie, na stronie z naszą ostatnią aktywnością pojawi się tytuł, nagłówek wiadomości lub skrócony opis treści oraz miniaturka zdjęcia. Nasi znajomi będą mogli także skomentować naszą aktywność (wcześniej było to możliwe tylko przy wklejaniu linków).

Większe uwidocznienie opcji ma spowodować wzrost liczby osób klikających w polecany materiał. Od teraz "Lubię to" nie będzie się różnić od zwykłego wsta­wie­nia linka.

Dotychczas kliknięcie "Lubię to" było dla autora artykułu wyznacznikiem ilu osobom dany tekst się spodobał. Samo kliknięcie w niewielki sposób wpływało jednak na wzrost odwiedzin na stronie. Teraz sytuacja ma się zmienić.

W przyszłości przycisk "Lubię to" ma w całości wyprzeć opcję "udostępnij". Następną planowaną zmianą na portalu Facebook ma być uproszczenie polityki prywatności. Dotychczas jej zasady są napisane zbyt mało przystępnym językiem.