Klient SMS-em decyduje o godzinie dostarczenia przesyłki

DPD Polska wprowadziła nowe rozwiązanie skierowane do sektora e-commerce z myślą o klientach indywidualnych. Mogą oni za pośrednictwem SMS-a zmienić termin dostarczenia przesyłki. Nowa usługa powstała z myślą o odbiorcach, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawcy.

Usługa "iSMS" polega na tym, że klient zostanie poinformowany za pomocą SMS-a o planowanym terminie dostarczenia swojej paczki. Nie musi jednak akceptować zaproponowanej daty. DPD umożliwia mu przełożenie terminu dostawy o 1, 2 lub 3 dni. W celu zmiany terminu dostawy o jeden dzień, w odpowiedzi na otrzymanego SMS-a należy wysłać wiadomość o treści "1". Aby przenieść termin dostawy o 2 i 3 dni - wybieramy analogicznie liczbę "2" lub "3". Opcja "iSMS" może być łączona z oferowaną przez DPD Polska usługą DPD Consumer Premium, kierowaną do sektora B2C. W przypadku połączenia opcji "iSMS" z usługą DPD CP odbiorca dodatkowo skraca czas oczekiwania z całego dnia do zdefiniowanego przez siebie w zamówieniu przedziału czasowego.

"Jestem przekonany, że nowe rozwiązanie zadowoli nie tylko Klientów indywidualnych, ale także sklepy internetowe współpracujące z DPD Polska. Cieszę się, że jako pierwsi na rynku możemy zaproponować takie udogodnienie" - mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu DPD Polska. "E-commerce idzie naprzód w niesamowitym tempie. To z jednej strony wynik dynamicznego rozwoju technologii, ale też potrzeby cywilizacji, ponieważ Klienci mają coraz mniej czasu. Nowoczesne rozwiązania zorientowane na indywidualnego odbiorcę są więc koniecznością. A to tylko jedno z wielu urozmaiceń, które planujemy wdrożyć w najbliższym czasie" - dodaje.