KPMG zweryfikowało Wirtualną Polskę
- Łukasz Dec,
- 17.05.2001, godz. 07:00
Audyt KPMG potwierdza wyniki oglądalności portalu, które WP sporządza na własny użytek.
Wirtualna Polska poddaje badaniu niezależnej firmy konsultingowej KPMG miesięczne wyniki ruchu na swojej stronie. Raport KPMG potwierdza, że w marcu WP miała 4,7 mln odsłon dziennie, ponad 2 mln odwiedzających i prawie 1,3 mln zarejestrowanych użytkowników. Od pierwszego raportu z maja 2000 r. średnia ilość dziennych odsłon wzrosła o 2,5 raza, liczba odwiedzających wzrosła o 133% a zarejestrowanych użytkowników o 246%.
Dla porównania w kwietniu Onet zanotował łącznie 380 mln odsłon, odwiedziło go 2,9 mln internautów a zarejestrowanych było 1,7 mln.
W kwietniowym badaniu popularności portali TNS OBOP, Wirtualna Polska wyprzedziła w rankingu wspomaganej znajomości marki Onet, z 80% wskazań (Onet wskazało 78% badanych), co można tłumaczyć intensywniejszą kampanią reklamową w zeszłym roku. W rankingu spontanicznej znajomości Onet wciąż prowadzi o 4,6 pkt. Procentowych przed Wirtualną Polską.