KPMG zweryfikowało Wirtualną Polskę

Audyt KPMG potwierdza wyniki oglądalności portalu, które WP sporządza na własny użytek.

Wirtualna Polska poddaje badaniu niezależnej firmy konsultingowej KPMG miesięczne wyniki ruchu na swojej stronie. Raport KPMG potwierdza, że w marcu WP miała 4,7 mln odsłon dziennie, ponad 2 mln odwiedzających i prawie 1,3 mln zarejestrowanych użytkowników. Od pierwszego raportu z maja 2000 r. średnia ilość dziennych odsłon wzrosła o 2,5 raza, liczba odwiedzających wzrosła o 133% a zarejestrowanych użytkowników o 246%.

Dla porównania w kwietniu Onet zanotował łącznie 380 mln odsłon, odwiedziło go 2,9 mln internautów a zarejestrowanych było 1,7 mln.

W kwietniowym badaniu popularności portali TNS OBOP, Wirtualna Polska wyprzedziła w rankingu wspomaganej znajomości marki Onet, z 80% wskazań (Onet wskazało 78% badanych), co można tłumaczyć intensywniejszą kampanią reklamową w zeszłym roku. W rankingu spontanicznej znajomości Onet wciąż prowadzi o 4,6 pkt. Procentowych przed Wirtualną Polską.