K2 dla marki Coca-Cola

W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl. Całość oparta jest o zabawę skojarzeniem z tajemniczą przypadłością - NRUB - Nagłą Reakcją Uśpienia Bezwarunkowego, czerpiącą swoją nazwę z odwrócenia słowa BURN.

Scenki video zawarte w witrynie w przerysowany sposób wizualizują niektóre sytuacje, gdy dopada nas nagła reakcja zasypiania bezwarunkowego (po ciężkim dniu w pracy, w trakcie nauki).

"Na stronie pokazanych jest tylko kilkanaście takich przypadków, jak wiadomo w życiu jest ich o wiele więcej… Istnieje tylko jedno antidotum na NRUB, aby je odkryć warto wykonać test dostępny na stronie" - na tej właśnie koncepcji została oparta strona.

"Koncepcja przypadłości NRUB w pewien sposób z góry narzuciła nam operowanie wyłącznie symbolami. Cieszyliśmy się wręcz, że nie będziemy używać “gadających głów". Ponieważ odbiorcami produktu są młodzi, dynamiczni ludzie, mogliśmy sobie pozwolić na dużą dawkę humoru i pokazywania abstrakcyjnych, nierealnych wręcz scen. W ciągu 4 dni zdjęciowych odwiedziliśmy różne lokalizacje: zajezdnię tramwajową, bibliotekę, sale laboratorium, biurowiec czy mieszkanie. Żeby uatrakcyjnić projekt, do zdjęć wykorzystaliśmy kamerę Red One umieszczoną na kranie filmowym" - wyjaśnia Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2.

K2 dla marki Coca-Cola

Współpraca pomiędzy K2 Internet S.A. a Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 r. W tym czasie w ramach współpracy zrealizowano kilkanaście serwisów wizerunkowych (m.in. Alubutla, Magia Świąt, Coke Live Fresh Noise), wiele serwisów promocji konsumenckich (np. World Cup ‘06, CLMF ‘07, Złam Kod Zero ‘08) oraz platformę Coke.pl.

http://www.burn.pl/