K2 prognozuje 50 mln zł przychodu w 2010 r.

"Jesteśmy na najlepszej ścieżce by przekroczyć tegoroczny plan uzyskania zysku netto w kwocie powyżej 3 mln zł przy sprzedaży powyżej 50 mln zł" - mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet SA, komentując wyniki spółki za III kwartał.

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA po pierwszych 9 miesiącach 2010 r. zbliżyły się do kwoty 40 mln zł (39.339 tyś zł). Jest to wzrost o 40% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego).

Po 3 kwartałach br. zysk netto przekroczył 2 mln zł (2.386 tyś zł wobec straty w wysokości 1.409 tyś zł na 30 września 2009 r.), zaś zysk na poziomie EBITDA przekroczył kwotę 3 mln zł (3.356 tyś zł wobec straty w kwocie 694 tyś zł na 30 września 2009 r.).

Tak dobre wyniki spółka zawdzięcza lojalnej grupie najważniejszych klientów, do których zalicza się m.in. następujące marki: Coca-Cola, IKEA, VOLVO, PLAY, Microsoft, Sanofi-Aventis, PKN Orlen S.A., Grupa PZU i Pekao SA.

W trakcie ostatnich miesięcy spółki należące do grupy K2 nawiązały współpracę z tak znaczącymi klientami jak: MTV Polska, Centrum Nauki Kopernik, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Whirlpool Polska czy L'Oréal Polska.

Prezes Zarządu K2 Internet SA Janusz Żebrowski tak komentuje osiągnięte rezultaty: "Jesteśmy na najlepszej ścieżce by przekroczyć plan uzyskania w tym roku zysku netto w kwocie powyżej 3 mln zł przy sprzedaży powyżej 50 mln zł. (...) Jestem szczególnie dumny z tego, że lepsze wyniki niż rok temu osiągają praktycznie wszystkie nasze jednostki, a nowe przedsięwzięcia takie jak platforma afiliacyjna system3.pl rozwijają się nawet szybciej niż planowaliśmy".

W ubiegłym kwartale rozpoczęto proces przekształcenia MDPL sp. z o.o. (Audioteka) w spółkę akcyjną, co jest pierwszym krokiem do wprowadzenia akcji firmy na New Connect.