Jeżeli chodzi o radio i TV, internauci to tradycjonaliści

Mniejsza uciążliwość reklam oraz większa różnorodność dostępnych treści to atuty, które przemawiają za wyższością radia i telewizji internetowej nad tradycyjnymi wersjami tych mediów. Z drugiej strony, słuchacze radia online i widzowie telewizji w sieci przyznają, że większa rzetelność, wiarygodność i atrakcyjność przekazywanych informacji to atrybuty radia i telewizji w tradycyjnym wydaniu. Jest zatem wiele do zrobienia w kwestii zdobycia zaufania użytkowników do internetowych stacji radiowych i telewizyjnych.

Przyszłość multimediów w internecie

Zainteresowanie, jakim cieszą się materiały audio i wideo w sieci, pozwala optymistycznie patrzeć na rozwój tych form przekazu w polskim internecie. "Zapewne przyczyniłoby się do tego przyjęcie przez rynek standardu badania treści audio i wideo w internecie, które dostarczy twardych danych na temat sposobu konsumpcji tego typu materiałów przez użytkowników. Możliwość powołania się na rzetelne i uznane przez cały rynek za standard dane jest podstawą do ocenienia potencjału reklamowego witryn" - podsumowuje Magdalena Wiktorska-Gąsiorowska, Brand Manager gemiusStream.

Czytaj też:

GG Network nie stworzy standardu z IRBRI