Jest już nowy szef europejskiego IAB

Europejski oddział Interactive Advertising Bureau zatrudni Guy Philipsona, dyrektora Vodafone ds. reklam na stanowisko szefa stowarzyszenia. Zastąpi on Danny'ego Meadows-Klue.

Dotychczasowy szef IAB, założyciel europejskiego oddziału IAB - Danny Meadows-Klue postanowił odejść ze stowarzyszenia, o czym wiadomo było od grudnia 2004 roku. Dotąd trwały poszukiwania jego następcy.

Okazał się nim Guy Philipson, dyrektor ds. reklamy Grupy Vodafone, firmy z branży telefonii komórkowej.

Danny Meadows-Klue przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję szefa europejskiego oddziału stowarzyszenia. Jak podaje Media Week, na swoim dotychczasowym stanowisku ma pozostać do lutego 2005 roku. Po odejściu z IAB zamierza poświęcić się prowadzeniu własnych projektów, m.in. spółki Digital Strategy Consulting.

Aktualizacja: 06 stycznia 2005 09:51

Sprostowanie:

dzięki uprzejmości pana Marka Rusieckiego, dyrektora ds. kontaktów zagranicznych z IAB Polska, możemy sprostować powyższą informację: GuyPhilipson jest nowym szefem nie europejskiego, lecz brytyjskiego oddziału IAB.

"Jako osoba odpowiedzialna za kontakty IAB Polska z IAB Europe pragnę sprostować informację:

Otóż Guy Philipson został zatrudniony na stanowisko szefa IAB UK, co nie jest jednoznaczne z szefowstwem IAB Europe. Wybory Prezesa IAB Europe dopiero się rozpoczęły (poszczególne kraje zgłaszają obecnie swoich kandydatów). Elekcja odbedzie się w najbliższym czasie, być może podczas najbliższego Strategy Council IAB Europe, które odbędzie sie w marcu.

Marek Rusiecki"

Za nieścisłość w treści wiadomości bardzo przepraszam - Magdalena Górak