Ipla wprowadza nowy format reklamowy
- Artur Małek,
- 10.09.2009, godz. 16:06
Spółka Redefine udostępniła na platformie ipla nowy format reklamowy - overlay, który emitowany jest kontekstowo w trakcie odtwarzania filmu wideo. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej możliwości jest TPSA.
Format overlay wyświetlany jest przez zdefiniowany okres czasu, może być także zamknięty krzyżykiem przez użytkownika. Istotną kwestią jest także możliwość przypisania reklamy do wskazanych momentów w filmie, co umożliwia między innymi wykluczenie z emisji czasu czołówek czy końcówek seriali.
Pierwszą marką, którą można zobaczyć w ramach kampanii w ipla z wykorzystaniem overtlay jest Neostrada, obsługiwana przez MEC Interaction, interaktywne ramię domu mediowego Mediaedge:CIA. Celem kampanii jest poinformowanie o atrakcyjnej ofercie telewizji cyfrowej.
- "Format overlay jest interesujący ze względu na szczególne możliwości definiowania tego typu kampanii, które będziemy dalej rozwijać" - tłumaczy Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu Polsat Media.
W aktualnej ofercie reklamowej ipla znaleźć można formaty: pre-roll, billboard, overlay, boks oraz możliwości sponsoringu wiadomości, plansz, kategorii czy materiału.
Czytaj też: Inwazja banerów gigantów