Internetowi randkowicze

Komunikatory internetowe i serwisy umożliwiające flirtowanie online cieszą się bardzo dużą popularnością wśród niemieckich internautów. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Futtkau & Maass.

Badania wykazały, że jeden na dziesięciu użytkowników Sieci w Niemczech jest regularnym użytkownikiem "randkowych" serwisów WWW.

Ponad 60% niemieckich internautów korzysta z Sieci niemal codziennie – 6 do 7 dni w tygodniu. Więcej niż 10 godzin tygodniowo spędza w Internecie 42% z nich. Jednocześnie Niemcy raczej niechętnie korzystają z płatnych serwisów. Płatne usługi stanowią zaledwie około 10% wszystkich przychodów jakie generują internetowe serwisy. Zamiast płacić za korzystanie z serwisów, Niemcy zdecydowanie wolą oglądać zamieszczane na nich reklamy. Deklaruje to 50% spośród 99 tys. ankietowanych.