Interia bliżej z tradycyjnymi mediami
- Magdalena Górak,
- 19.05.2005, godz. 09:47
Dwa dni temu Interia poinformowała o uruchomieniu dwóch serwisów dla kobiet: Marie Claire i Elle Deco. Od wczoraj wiadomo, że telewizyjny program VIP emitowany na antenie TV4 będzie miał w portalu swój internetowy odpowiednik. Również w maju pojawił się serwis Interwencja, prezentujący reportaże i treści multimedialne z programu Telewizji Polsat. Interia czerpie treści z tradycyjnych mediów pełnymi garściami.
Wiadomo, że właściwie wszystkie polskie portale agreguje treści pochodzące z agencji czy innych mediów, w zasadzie nie tworząc samodzielnie żadnych treści. Interia zdobyła kolejnych dostawców: TV4 dostarcza w multimedialnej formie informacji ze świata show-biznesu. Z prezentowanych na stronie reportaży filmowych i komentarzy użytkownicy dowiedzą się, co nowego słychać w muzyce, jakie trendy obowiązują w modzie i o czym dyskutuje się w kulturalnych kręgach.
Dzięki multimedialnemu archiwum wyemitowanych odcinków użytkownicy portalu mają w dowolnej chwili dostęp do video relacji z wizyt dziennikarzy VIPa na premierach filmowych, planach teledysków, pokazach mody i innych imprezach, w tym także sportowych.
Filmy są dostępne w serwisie w systemie streamingowym, który rozpoznaje prędkość internetowego łącza użytkownika i serwuje mu video o jakości odpowiadającej parametrom jego połączenia.
Świeżo uruchomiony serwis Marie Claire oferuje reportaże i wywiady obok nowinek ze świata mody i kultury, ploteczek z życia gwiazd oraz wskazówek ekspertów dotyczących pielęgnacji urody i zdrowia. Obszerny dział serwisu stanowią zagadnienia związane z seksem.
Drugi z nowych serwisów - Elle Deco - jest przeznaczony dla osób poszukujących świeżych pomysłów na kreowanie swojego otoczenia. Oferuje przegląd nowych trendów, przedstawia obiecujących projektantów i ciekawe zjawiska na rynku.