Interactive Marketing Partner dla marki Nestlé Aquarel
- Artur Małek,
- 07.07.2009, godz. 10:15
Interactive Marketing Partner (spółka zależna Internet Group) zaprojektował, wykonał i wdrożył nowy serwis produktowy dla wody źródlanej Nestlé Aquarel. Strona dostępna jest pod adresem www.8szklanek.pl.
Celem nowego serwisu jest edukacja konsumentów na temat nawodnienia, które, (jak czytamy w informacji prasowej), jest ważne i "co dzień pozwala zachować zdrowie, energię i lepsze samopoczucie u dzieci i dorosłych."
Motywem przewodnim strony jest program Nestle Aquarel - "pij 8 szklanek wody dziennie", który uczy konsumentów i internautów picia odpowiedniej ilości wody w ciągu całego dnia - 8 szklanek.
Ciekawą funkcjonalnością strony jest to, że na pytania dotyczące nawodnienia odpowiada specjalista ds. żywienia Nestle. Dla najmłodszych użytkowników przygotowano specjalne gry i zabawy edukacyjne on-line. "Tego typu edukacja w formie rozrywki ma za zadanie w łatwy i przyjemny sposób zachęcić dziecko do picia wody." - czytamy w informacji prasowej.
Strona została wykonana w technologii Flex.