Interactive Marketing Meeting - relacja z konferencji
- internetSTANDARD,
- 04.02.2008, godz. 14:39
Case'y, case'y, case'y
Case-study , termin ten co prawda nie doczekało się jeszcze trafnego polskiego odpowiednika jest jednak jednym z najbardziej elektryzujących elementów konferencji. W trakcie Interactive Marketing Meeting zostało pokazane ponad 10 przykładów dobrych i innowacyjnych kampanii marketingowych.
Borys Wróbel z firmy Mobijoy! opowiadał o zaangażowaniu klientów w kampanie przeprowadzane z wykorzystaniem urządzeń z którymi użytkownicy rozstają się bardzo rzadko, czyli telefonów komórkowych. W przypadku kilku case-studies pojawił się motyw wykorzystania potencjału kreatywnego prosumentów, co było chyba najbardziej widoczne w prezentacji 180heartbeats dotyczącej kampanii monitorów Samsung. Na jej potrzeby powstało ponad 100 wysokiej jakości prac kreatywnych stworzonych przez osoby, które chciały wygrać konkurs.
Bardzo ciekawie przedstawiał się case-study bloga "Telewizji nowej generacji N". Wykorzystano potencjał wiedzy klientów, zarówno wysłuchując ich próśb i uwag na temat nowej platformy cyfrowej jak i wchodząc z nimi w interakcję.Interesująco prezentowały się też case-studies kampanii służących budowaniu lojalności klienta do marki, przede wszystkim w przypadku projektu programu lojalnościowego Toyota More, w którym cała komunikacja z klientem odbywa się za pośrednictwem internetu.
Warsztaty, impreza i inne atrakcje
Uzupełnieniem merytorycznym konferencji były warsztaty. Jeden dotyczył zarządzania projektami e-marketingowymi i został przeprowadzony przez Magdę Surowiec, project managamenet directora z agencji Adv.pl. Drugi traktował o planowaniu kampanii reklamowych w internecie, a poprowadził go Adam Wysocki, dyrektor zarządzający NEXT.Na konferencji nie zabrakło także rozrywki - pierwszego dnia odbyła się impreza, a w trakcie całej konferencji miał miejsce konkurs, w którym na pytania można było odpowiadać za pomocą komórki. Nagrodami były m.in. klawiatury i oprogramowanie Microsoft.
Organizatorami Interactive Marketing Meering było Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Internet Standard. Więcej informacji o konferencji można znaleźć na blogu:http://immeeting.blogit.idg.pl
Zdjęcia publikujemy dzięki uprzejmości redakcji serwisu Mediarun.pl