Interactive Marketing Partner dla marki Nestlé Aquarel

Interactive Marketing Partner (spółka zależna Internet Group) zaprojektował, wykonał i wdrożył nowy serwis produktowy dla wody źródlanej Nestlé Aquarel. Strona dostępna jest pod adresem www.8szklanek.pl.

Celem nowego serwisu jest edukacja konsumentów na temat nawodnienia, które, (jak czytamy w informacji prasowej), jest ważne i "co dzień pozwala zachować zdrowie, energię i lepsze samopoczucie u dzieci i dorosłych."

Motywem przewodnim strony jest program Nestle Aquarel - "pij 8 szklanek wody dziennie", który uczy konsumentów i internautów picia odpowiedniej ilości wody w ciągu całego dnia - 8 szklanek.

Ciekawą funkcjonalnością strony jest to, że na pytania dotyczące nawodnienia odpowiada specjalista ds. żywienia Nestle. Dla najmłodszych użytkowników przygotowano specjalne gry i zabawy edukacyjne on-line. "Tego typu edukacja w formie rozrywki ma za zadanie w łatwy i przyjemny sposób zachęcić dziecko do picia wody." - czytamy w informacji prasowej.

Strona została wykonana w technologii Flex.

Interactive Marketing Partner dla marki Nestlé Aquarel