Interacta.pl: koniec wersji beta
- Bożena Jaskowska,
- 23.09.2008, godz. 08:11
Platforma gromadząca w jednym miejscu portfolia polskich agencji interaktywnych zakończyła testy w fazie beta.
Interacta.pl to serwis skierowany do pracowników marketingu i innych osób poszukujących wykonawcy produktu interaktywnego, którzy za jego pośrednictwem mogą w jednym miejscu obejrzeć portfolia wielu agencji, porównać realizacje z wybranej przez siebie branży i ostatecznie wybrać wykonawcę lub zaprosić kilka firm do konkursu.
Adresatami serwisu są również agencje interaktywne i webmasterzy-freelancerzy zainteresowani nowymi zleceniami. Mają oni możliwość zaprezentwania swojego portfolio (m. in. różnego rodzaju serwisów internetowych oraz prezentacji multimedialnych, zestawów bannerów, projektów e-mailingu) na takich samych zasadach, niezależnie od wysokości nakładów przeznaczonych na marketing w wyszukiwarkach.
Pomysł stworzenia platformy dającej możliwość prostego zestawienia realizacji dokonanych przez agencje interaktywne narodził się w 2007 r. Serwis Interacta.pl ujrzał światło dzienne w lipcu br, kiedy to zaproszono pierwsze agencje do testowania projektu.
Obecnie w serwisie zaprezentowanych zostało ponad 200 agencji interaktywnych oraz blisko 900 realizacji. Publikacja jednej realizacji kosztuje 9 pkt (ok. 9 zł - zależnie od wykupionego abonamentu) i jest bezterminowa, istnieje również możliwość wyróżnienia swojego portfolio za odpowiednią opłatą.
Adrian Caban z Interacta.pl na firmowym blogu zapowiada rychłe wprowadzanie nowych funcjonalności.
Źródło: http://interacta.pl