IDMnet z siecią dla kobiet
- Artur Małek,
- 18.08.2009, godz. 09:10
IDMnet uruchamia kobiecą sieć reklamową - 4clover.
Sieć działać będzie w ramach IDMnet, dla nowej marki stworzono jednak logo i identyfikację wizualną - podał Press
Do obsługi sieci zostal powołany dedykowany zespół. Nadzór nad 4clover pełnić będą Michał Hejka (dyrektor działu badań i rozwoju IDMnet) i Anna Kaczmarska (dyrektor zarządzająca IDMnet).
Skupione w ramach sieci witryny podzielone mają być na pakiety według tematyk: dzieci, zdrowie, dom, rodzina czy uroda.
4clover ma już konkurenta na rynku. W listopadzie zeszłego roku oficjalnie ruszyła stworzona przez Agorę sieć Glossy Media. W skład sieci wchodzą m.in. niektóre serwisy Agory, o2.pl oraz porównywarki cen.
AKTUALIZACJA:
Pojawiły się nowe informacje o sieci 4clover, którymi uzupełniam tekst. Po pierwsze, sprostowanie: Michał Hejka nie jest zarządzającym siecią. Pani Anna Kaczmarska jak najbardziej tak.
Jak npisała mi Anna Anisimowicz, specjalistka ds. marketnigu w IDMnet - "4clover zgromadziła naszych największych wydawców, którzy są w czołówce serwisów zdrowotnych, parentingowych, ogólnie rzecz ujmując - kobiecych. Zbudowaliśmy sieć w oparciu o witryny IDMnet oraz nowe, które pozyskaliśmy do projektu. Dobraliśmy witryny o wysokim wskaźniku dopasowania do kobiet."
Więcej informacji ma zostać ujawnione na konferencji, która odbędzie się w przyszłą środę.
Dodałem małe sprostowanie.