IDMnet z siecią dla kobiet

IDMnet uruchamia kobiecą sieć reklamową - 4clover.

Sieć działać będzie w ramach IDMnet, dla nowej marki stworzono jednak logo i identyfikację wizualną - podał Press

Do obsługi sieci zostal powołany dedykowany zespół. Nadzór nad 4clover pełnić będą Michał Hejka (dyrektor działu badań i rozwoju IDMnet) i Anna Kaczmarska (dyrektor zarządzająca IDMnet).

Skupione w ramach sieci witryny podzielone mają być na pakiety według tematyk: dzieci, zdrowie, dom, rodzina czy uroda.

4clover ma już konkurenta na rynku. W listopadzie zeszłego roku oficjalnie ruszyła stworzona przez Agorę sieć Glossy Media. W skład sieci wchodzą m.in. niektóre serwisy Agory, o2.pl oraz porównywarki cen.

AKTUALIZACJA:

Pojawiły się nowe informacje o sieci 4clover, którymi uzupełniam tekst. Po pierwsze, sprostowanie: Michał Hejka nie jest zarządzającym siecią. Pani Anna Kaczmarska jak najbardziej tak.

Jak npisała mi Anna Anisimowicz, specjalistka ds. marketnigu w IDMnet - "4clover zgromadziła naszych największych wydawców, którzy są w czołówce serwisów zdrowotnych, parentingowych, ogólnie rzecz ujmując - kobiecych. Zbudowaliśmy sieć w oparciu o witryny IDMnet oraz nowe, które pozyskaliśmy do projektu. Dobraliśmy witryny o wysokim wskaźniku dopasowania do kobiet."

Więcej informacji ma zostać ujawnione na konferencji, która odbędzie się w przyszłą środę.

Aktualizacja: 20 sierpnia 2009 08:08

Dodałem małe sprostowanie.