IDMnet: komórka brokerska oraz nowe produkty tematyczne (w planach)

Uruchomienie komórki brokerskiej oraz wprowadzenie kolejnych produktów tematycznych - to najbliższe plany sieci IDMnet na przyszły rok.

Już w styczniu 2010 r. widoczne mają być efekty prac rozwojowych sieci IDMnet w ramach których powstanie m. in. komórka brokerska oraz nowe produkty tematyczne.

Komórka brokerska zająć się ma kompleksowym planowaniem kampanii reklamowych w internecie i zakupem mediów dla klientów ogólnopolskich oraz regionalnych. Będzie również oferować usługi związane z opracowaniem strategii i kreacji reklamowych. Wprowadzenie usług brokerskich planowane jest na początek stycznia. Obecnie trwają prace nad ofertą i skompletowaniem zespołu odpowiedzialnego za nowy obszar działalności.

IDMnet informuje również o planach wprowadzenia nowych produktów tematycznych. Prowadzone są prace nad dwoma nowymi sieciami, które rozpoczną działalność na początku roku. Ich uruchomienie wynika z przyjętej strategii rozwoju, zakładającej tworzenie specjalistycznych produktów w kluczowych obszarach działania spółki. Na razie firma nie zdradza, z jakimi obszarami związane będą nowe produkty.

Ostatnie projekty, które IDMnet zaproponował reklamodawcom to m. in. sieć dla kobiet 4clover oraz stworzona wspólnie z Grupą o2 oferta zasięgowa AdRakieta.

Źródło: http://www.marketing-news.pl