IDMnet uruchomił sieć reklamy wideo

Ze struktur IDMnetu wyodrębniono Clipnet - podmiot odpowiedzialny za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących trści wideo.

W ramach obsługi Clipnet oferował będzie klientom wsparcie na każdym z etapów kampanii. Przy współpracy z innymi spółkami z Grupy ZPR oraz podmiotami zewnętrznymi, zapewni opracowanie kreacji od podstaw lub dostosowanie reklam telewizyjnych do emisji w internecie.

Clipnet oferuje reklamę w modelu zasięgowym i w pakietach tematycznych. Oferta będzie dostępna na większości witryn należących do sieci IDMnet i 4clover.

"Za nami pierwszy etap projektu, w którym skupiliśmy się na wprowadzeniu oferty w podstawowym zakresie. Pracujemy już nad kolejnymi formami reklamowymi: pre-roll i post-roll" - mówi Michał Hejka, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju sieci IDMnet.

W ofercie nowej sieci wertykalnej dostępne są nośniki takie jak: videodoublebillboard, videostitial, expand videostitial. Dodatkowo możliwa jest opcja zareklamowania się na odtwarzaczu, w którym odtwarzane jest wideo.

Clipnet to już druga z uruchomionych przez IDMnet w tym roku sieci tematycznych. Wszystko wskazuje na to, że bezpośrednią konkurencją dla Clipnet będzie uruchomiona w połowie wrzesnia ubiegłego roku sieć internetowej reklamy wideo V2Media, która funkcjonuje w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive AG.