IDM Media Team rozpoczął działalność

Komórka brokerska IDMnetu - IDM Media Team - rozpoczęła działalność. Do zespołu, zarządzanego przez Piotra Chrzanowskiego, dołączyły trzy nowe osoby, które będą reprezentować IDM Media Team w regionach.

IDM Media Team odpowiada za kompleksowe planowanie kampanii reklamowych w internecie i zakup mediów dla klientów ogólnopolskich i regionalnych. Oferta obejmuje również usługi związane z opracowaniem strategii i kreacji reklamowych. Broker prowadzi obecnie negocjacje z potencjalnymi klientami z różnych branż.

W związku z planami rozwoju sprzedaży regionalnej, utworzone zostały trzy regiony: szczeciński (obejmujący województwo zachodnio-pomorskie), sosnowiecki (śląskie) i wrocławski (dolnośląskie).

IDM Media Team zatrudnił trzy nowe osoby, które obejmą stanowiska Account Managerów i będę reprezentować brokera w regionach. Do zespołu dołączają: Paweł Strzelczyk - do tej pory Doradca ds. Internetu w grupie Radiowej Time (Szczecin), Małgorzata Kapela-Leks - wcześniej Kierownik Sprzedaży Trader.com Polska (Sosnowiec) oraz Lesława Jaworowska - pracująca poprzednio jako Account Executive dla portalu Interia.pl (Wrocław). Nowe osoby będą odpowiadać za pozyskiwanie i obsługę klientów w regionach.

IDM Media Team stawia na dotarcie z kompleksową ofertą do klientów z całej Polski. Przedstawicielstwa regionalne będą rozwijane do końca roku. Najbliższe plany to powołanie przedstawicielstw pomorskiego i małopolskiego. Trwają prace nad serwisem internetowym brokera.

Źródło: IDMnet