IAB Polska się powiększa

Do grona członków Interactive Advertising Bureau Polska dołączyły nowe firmy. Utworzono również dwa dodatkowe stanowiska: dyrektora ds. kontaktów zagranicznych oraz dyrektora biura prawnego. Do życia powołano grupę roboczą pod nazwą biuro reklamy IAB.

W styczniu br. skład IAB Polska powiększył się o dostawcę technologii RSI Sp. z o.o., agencje interaktywne OS3 s.c., Webservice Sp. z o.o. (Grupa SOLIDEX) oraz Agencję Interaktywną Internet Designers Sp. z o.o. z Wrocławia. Dodatkowo przyjęto 11 osób z agencji interaktywnych i portali w skład członków zwyczajnych organizacji.

Zmiany nastąpiły również na szczeblach dyrektorskich. Szefem ds. kontaktów zagranicznych IAB Polska został Marek Rusiecki z Adnetu. Będzie on odpowiedzialny za współpracę z europejskimi oddziałami organizacji oraz amerykańską centralą. Szefem biura prawnego została Ewa Mielczarek z PSE Info.

W IAB Polska powstało również biuro reklamy. W jego skład wejdą przedstawiciele portali i sieci reklamowych. Zadaniem tej komórki będzie opiniowanie standardów reklamowych publikowanych przez IAB na świecie oraz ustanawianiem regulacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania polskiego rynku reklamy interaktywnej.