IAB Polska ma nowych członków

Do Interactive Advertising Bureau Polska dołączyło 12 nowych członków, m.in. Netsprint.pl, Media Regionalne, Panorama Firm oraz agencja interaktywna Digital One.

Pozostali nowi członkowie to: Performance Media Sp. z o.o., Zed Digital, Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o., MEC Interaction w Mediaedge:cia Sp. z o.o., Trader.com Polska Sp. z o.o., Cube Group Sp. z o. o., Kompan.pl/eo Networks ASP Sp. z o.o., DirectTraffic.

- Działania IAB znajdują uznanie w Polsce, więc nasze grono szybko rośnie. To bardzo optymistyczne, bo istnieje wreszcie realna szansa zbudowania organizacji, która stanie się silną reprezentacją branży interaktywnej w Polsce - cieszy się Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

IAB Polska działa od 2000 r. 15 maja tego roku IAB zostało przekształcone ze stowarzyszenia w związek pracodawców branży internetowej. Jednym z ważniejszych zadań związku jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu.

Patrz także:

Prezydent IAB Europe: Nadszedł czas na przełom

Dyrektor IAB: Marzę, by IAB stało się organizacją powszechną