Hypermedia dla ipla

"Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych" - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR w firmie Redefine, do której należy odtwarzacz ipla. Promocją aplikacji w sieci zajmie się agencja interaktywna Hypermedia (Isobar).

W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: "do zobaczenia w ipla!", wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - "Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla" - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. "Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video" - dodaje.

Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak:

Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl, Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet (pakiet zasięgowy), ARBOmedia.

Działania reklamowe w Internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.

Więcej o ipla:

Ipla pokaże kulisy "Jak Oni Śpiewają"

Ipla: kontynuacja zakulisowych transmisji on-line