Hoopla.pl - "gwiazda w portfelu MCI"

Sklep internetowy Hoopla.pl, którego większościowym udziałowcem jest MCI Management SA, zrealizował w ubiegłym roku 202% planu sprzedaży osiągając przychody w wysokości 4,65 mln zł. Na ten rok spółka postawiła sobie zadanie ponad czterokrotnego zwiększenia sprzedaży.

W roku bieżącym przychody sklepu mają sięgnąć poziomu 20 - 25 mln zł. Według pierwotnej prognozy na rok 2005 sklep Hoopla miał osiągnąć przychody w wysokości 2,3 mln zł. Poziom ten został przekroczony już w lipcu, a rok 2005 zamknięto z wynikiem 4,65 mln zł. Tomasz Czechowicz, prezes zarządu MCI Management S.A., tak skomentował dobre wyniki spółki - Pierwszy rok pracy ze spółką zapowiada, iż prawdopodobnie mamy do czynienia z kolejną gwiazdą w portfelu MCI, która ma szanse powtórzyć sukces Travelplanet.

Największy udział w sprzedaży miało w ubiegłym roku "duże" AGD (45%) oraz sprzęt RTV (27%). "Małe" AGD (8%) i sprzęt komputerowy (20%) stanowiły pozostałą część sprzedaży.

Spółka chce zostać liderem w sprzedaży urządzeń RTV, AGD w Polsce w okresie od trzech do pięciu lat. Krzysztof Boufał, prezes Hoopla.pl Sp. z o.o. zapowiedział uruchomienie m.in. porównywarki parametrów sprzedawanych produktów, a nie tylko ich cen.