Help-desk w modelu ASP
- 07.02.2002, godz. 07:00
Neocom wprowadził na polski rynek system Helpmagic – internetowy system komunikacji z klientami dostarczany w modelu ASP.
System łączy różne kanały komunikacji online, takie jak chat z konsultantem, callback – moduł pozwalający klientowi pozostawić prośbę o oddzwonienie w podanym terminie, odesłanie pożądanej informacji pocztą elektroniczną, i inne. Helpmagic zawiera ponadto elementy systemu zarządzania kontaktami z klientem , pozwala więc śledzić historie kontaktów i może udostępniać ją systemowi CRM. Helpmagic będzie oferowany jako część systemu komunikacji dla portali korporacyjnych lub dla sieci zewnętrznych.
Neocom jest firmą doradczą, reprezentuje w Polsce Helpmagic, firmę zależną Merlin Information Systemsod, od listopada 2001 roku. System kontaktów z klientami Helpmagic jest wdrożony m.in. w internetowym centrum obsługi klienta British Telecommunications oraz DHL.